کفاشیان: کی‌روش از دست من ناراحت است
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنیدبا تسکر از سایت ورزش3.
بازدید : 195
نویسنده : m.k.sh

به گزارش "دنیای ورزش"، کفاشیان در پاسخ به سوال خبرنگار ورزش سه گفت: تیم‌ملی ما بسیار همدل و متحد است و این مهمترین ویژگی تیم فعلی محسوب می شود که با وجود همه کمبودها و مشکلات همه نهایت تلاششان را انجام می دهند و می بینید که چه نمایش دلپذیری در زمین انجام می شود و مردم هم از این تیم بسیار راضی هستند.

علی کفاشیان در پاسخ به این سوال که آیا موضوع جدایی کارلوس کی‌روش از تیم‌ملی صحت دارد گفت: نه، اصلا چنین مساله درست نیست.

او در پاسخ به این سوال که بحث دلخوری سرمربی تیم‌ملی و تهدید به جدایی او از کجا نشأت می گیرد هم گفت: آقای کی‌روش مرخصی بیشتری می خواسته اما من به ایشان گفتم باید طبق روال به مرخصی برود. از این رو ایشان ناراحت هستند و ممکن است در نشست مطبوعاتی هم صحبت‌هایی را مطرح کنند. در نهایت قرار است ما پنجشنبه بنشینیم و ان‎شاءالله مشکلات را حل کنیم.

کفاشیان در پایان ابراز امیدواری کرد تیم‌ملی فوتبال ایران با حمایت هواداران فوتبال و کارشناسان و دست اندرکاران مسیر سخت صعود به جام‌جهانی را با گام‌های مطمئن‌تری طی کند و به هدف نهایی برسد.



:: موضوعات مرتبط: فوتبال , ,
:: برچسب‌ها: کفاشیان , کیروش , سرمربی ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: